Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Педагогічна виставкаМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНААДМІНІСТРАЦІЯДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
УЧНІВСЬКІПАТРІОТИЧНІ ПРОЕКТИ
Дубінська Олена Казимирівна – заступник директора з виховної роботи Пухка Раїса Михайлівна – заступник директора з виховної роботи
2015
Схвалено методичною радою Чемеровецького райметодкабінету (протокол №1 від 12.01.2015 року)
Автори-упорядники: Дубінська Олена Казимирівна- заступник директора з виховної роботи, Зарічанська ЗОШ І-ІІІ ступенів; Пухка Раїса Михайлівна- заступник директора з виховної роботи, Почапинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Рецензент: Антецька Тетяна Степанівна,методист Чемеровецького райметодкабінету з виховної роботи
Дана збірка учнівських проектів - практична реалізація завдання національно-патріотичного виховання,і гарна допомога педагогічним працівникам.
ЗМІСТ
1.Пояснювальна записка. 2.Проект «Квіткова карта України». 3.Проект «Вишите родовідне дерево». 4.Проект «Букет вдячност 5Проект «Патріотичної пісні «Україна в моєму серці 6.Проект «Патріотичне графіті» 7.Проект «В моїй родині ніхто не забутий». ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Останнім часом у педагогіці значну увагу приділяють проектній діяльності. Саме така діяльність, за словами Л. Масол, є найсприятливішою технологією для створення творчої атмосфери, умов для розвитку самостійності учнів, умінь робити власні дослідження, узагальнення, висновки, самостійно добувати інформацію, шукати джерела, реалізувати власні проекти як на уроках, так і в позаурочній діяльності. Проект з точки зору учня – це можливість робити щось цікаве самостійно або в групі, максимально використовуючи свої можливості; це діяльність, яка дозволяє проявити себе, спробувати свої сили, прикласти свої знання, принести користь і оприлюднити досягнутий результат. Це діяльність, спрямована на вирішення цікавої проблеми, сформульованої самими учнями, коли результат цієї діяльності носить практичний характер та має важливе прикладне значення і, що дуже важливо, має велике значення для самих дослідників. Досить актуальними у сьогоденні являються проекти патріотичного спрямування. Адже, метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, знати свої права і обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянському миру і злагоді в суспільстві. У підлітковому віці виховується духовно осмислений, рефлексивний патріотизм, який поєднує любов до свого народу, нації, Батьківщини з почуттям поваги до інших народів, своїх і чужих прав та свобод. У старшому шкільному віці пріоритетними рисами ціннісного ставлення до Батьківщини є відповідальність і дієвість. Старшокласники не лише ідентифікують себе з українським народом, але прагнуть жити в Україні, пов’язати з нею свою долю, служити Вітчизні на шляху її становлення як суверенної і незалежної, демократичної, правової і соціальної держави; поважати Конституцію України і виконувати норми законів; бережно ставитися до етноетичної культури народу України; володіти рідною та державною мовою; визнавати пріоритети прав людини, поважати свободу, демократію, справедливість. Результатом патріотичного виховання має бути сформованість почуття патріотизму, яке означає прояв особистістю любові до свого народу, поваги до українських традицій, відчуття своєї належності до України, усвідомлення спільності власної долі з долею Батьківщи
Проект «Квіткова карта Україна» Коментар :проект рекомендовано учням 5-7 класів Мета: проект «Квіткова карта Україна» має на меті формування особистісних рис патріота Української держави, виховання почуттів гордості за красу природи усіх регіонів України,успадкування духовних надбань українського народу , визнання духовної єдності населення усіх регіонів України,спільної культурної спадщини. Завдання: -ознайомлення з різновидами рослинного світу областей України; - повторення географічного розміщення областей на карті України; -визначення історичної ролі квітів,які стали візитівкою кожної області; - колективна праця
Необхідність сформувати бажання знати і берегти природу рідного краю,а також відчувати себе частинкою єдиної держави України, сформовувати потреби у збереженні та примноженні духовного й матеріального багатства українського народу, Учасники проекту: учні 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів Чемеровецького району,вчителі образотворчого мистецтва, географії, природознавства, історії ,інформатики, батьки, лідери учнівського самоврядування
Етапи реалізації проекту: 1. Підготовчий (січень 2015 року): - створення ініціативної групи заступників директорів з виховної роботи з даної проблеми; - інформація про учнівський проект через газету «Позиція»; - обговорення мети і завдань проекту на нарадах класних керівників, заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, лідерів учнівського самоврядування; -залучення батьків до реалізації проекту
2. Практичне вирішення(лютий 2015) - розподіл областей між класами ; -вивчення рослинного світу регіону; -ознайомлення з географічними та історичними особливостями; -визначення кордонів областей України; -нанесення малюнків тих квітів,які найбільш яскраво представляють кожну область; -нанесення кордонів Української держави; -опрацювання додаткової науково-популярної літератури, використання інтернет-ресурсів; презентація індивідуальних учнівських проектів під час Батьківського дня в кожному навчальному закладі; подання кращого проекту школи у відділ освіти, молоді та спорту .
-презентація індивідуальних учнівського проекту «Квіткова карта України» під час Батьківського дня в кожному навчальному закладі; -розміщення «Квіткової карти України» в шкільному музеї чи залі
Проект « Вишите родовідне дерево» Коментар: проект рекомендовано для використання з учнями 6 класу. Оскільки вони знайомилися з даною темою на уроках історії України у 5 класі. Мета: проект «Родовідне дерево» має на меті залучення школярів до вивчення історії свого роду, ознайомити дітей із поняттям «рід», «родовід»; виховувати пошану до своєї сім'ї, близьких, рідних, учити шанувати пам'ять померлих, виховувати вірність народним традиціям, звичаям, обрядам. Завдання:
Знати свій родовід, зберігати про нього пам'ять - означає любити свою Батьківщину. Це не просто слова - це обов'язок перед минулим і майбутнім поколінням. Це пам'ять про тих, хто творив історію, з кого треба брати приклад
Учні 6-их класів загальноосвітніх навчальних закладів. Етапи реалізації проекту
Характерною особливістю даного проекту є те,що він носить індивідуальний характер
2. Практичне вирішення Якісна та продуктивна реалізація проекту великою мірою залежить від попередньої підготовки та компетенції самих школярів, тобто наявності в них відповідних знань та вмінь. З метою з’ясування рівня підготовленості учнів потрібно запропонувати їм таке завдання. Дослідити історію заснування Дерева роду;
3. Підсумковий етап
Проект «Букет вдячності» Коментар: проект рекомендовано учням 5-11 класів Мета: -утвердження у свідомості дітей та учнівської молоді почуття поваги і вдячності до поколінь переможців,яке звільнило рідну землю і подарувало мир; -вшанування всіх односельчан учасників подій 1941-1945 років Завдання: -активізація пошуково-патріотичної роботи в навчальних закладах; -об̓єднання зусиль учнів,батьків та громади для виготовлення «Букету вдячності» в кожному населеному пункті; -увічнення пам'яті про визволителів рідного краю;
Актуальність: У травні 2015 році всі Європейські країни будуть відзначати 70-річницю перемоги над фашизмом .Жителі нашого села ще в 60-х роках встановили пам̓ятник воїнам-одгосельчанам,які загинули на фронтах другої світової війни.Є потреба долучитись молодому поколінню і встановити свій Букет вдячності хоробрим прадідам,щоб відчути відповідальність за збереження пам̓яті про героїчні сторінки історії рідного краю . Учасники проекту: учні 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Чемеровецького району, ветеранські організації, громадські організації,представники влади Етапи реалізації проекту: 1. Підготовчий (січень- лютий 2015 року): -розміщення інформації про учнівський проект на шкільному сайті; -обговорення мети і завдань проекту на нарадах лідерів учнівського самоврядування , педагогів-організаторів, класних керівників , батьківських зборах,зустрічах з ветеранською організацією,представниками влади; -залучення громадської організації « СІМ» 2. Практичне вирішення (березень-квітень 2015 року): -створення ескізу вази для квітів;(додатки) -залучення громади села,учнів школи,спонсорів до збору коштів для встановлення кованої вази для квітів; -встановлення вази біля пам̓ятника воїнам-односельчанам; -складання та затвердження графіка щоденного покладаня квітів у Вазу волонтерами (учні,вчителі,представники влади і місцевих громад) 3. Підсумковий етап (травень 2015 року): -вшанування воїнів –односельчан і відкриття Букету вдячності від учнівської молоді -оцінювання матеріалів на шкільних веб-сайтах
Проект патріотичної пісні «Україна в моєму серці» Мета: широко пропагувати серед дітей та юнацтва кращі зразки мистецьких творів патріотичного спрямування, що розкривають героїчний шлях національно-визвольної боротьби українського народу в ХХ столітті, вивчати пісенну спадщину Січового Стрілецтва, Української Галицької Армії, Української Повстанської Армії, а також сучасну українську молодіжну патріотичну пісню, що звучала під час Революції на Граніті, на Помаранчевому та Євромайданах та Революції Гідності. Завдання:
Актуальність В сучасних умовах, коли Україна протистоїть відвертій військовій агресії, постала гостра актуальність і необхідність патріотичного виховання дітей та молоді. Революційна та збройна боротьба українського народу проти окупантів, яка триває на Сході країни, і є історичним продовженням героїчної боротьби українського народу у ХХ столітті за ідеали демократії, свободи і національної незалежності та гідності. Усвідомлення єдності власної долі з долею Батьківщини, сформованість потреби у збереженні та примноженні духовного й матеріального багатства українського народу, національна самосвідомість молодого покоління повинні бути в центрі уваги батьків, школи і громади. Цим проектом ми прагнемо привернути увагу учнів та батьків до проблеми патріотичного виховання, а також залучити батьків та громаду до співпраці. Учасники проекту: учні 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Етапи реалізації проекту:
Районний фестиваль української сучасної патріотичної пісні «Україна в моєму серці» стартував 21 жовтня у Закупнянській ЗОШ І-ІІІ ступенів, 22 жовтня сучасні патріотичні пісні звучали у Зарічанській ЗОШ І-ІІІ ступенів, 23 жовтня фестиваль «Україна в моєму серці» проходив на базі Вишнівчицької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Успішно, яскраво і патріотично пройшов черговий етап фестивалю на базі Чорнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів – 24 жовтня
Солісти, які були найкращими, мали можливість побувати на ІІ Всеукраїнському турі конкурсу патріотичної пісні який проходив у м. Львові, у міському Палаці культури ім. Г. Хоткевича. А переможці районного конкурсу патріотичної пісні були запрошені 12 грудня 2014 р. у приміщення Львівського національного академічного театру опери та балету ім. Соломії Крушельницької для участі у святковому гала-концерті лауреатів та гостей фестивалю.
Проект «Патріотичне графіті» Мета: формування громадянських цінностей патріотичного духу,готовності своєю творчістю показати приналежність до українського народу Завдання:
Усвідомлення єдності власної долі з долею Батьківщини,сформованість потреби у збереженні та примножені духовного й матеріального багатства українського народу. Цей проект покликаний допомогти привернути увагу педагогів,батьків і громади до проблем до патріотичного виховання, а також залучити батьків та громаду до співпраці. Через конкретні справи любити і цінувати Україну,будемо вчитися разом- діти,батьки,громада. Учасники проекту: Талановиті школярі 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, вчителі образотворчого мистецтва, педагоги-організатори, батьки, представники громади. Етапи реалізації проекту:
Проект «В моїй родині ніхто не забутий» Мета: виявити і зафіксувати унікальність кожної долі, кожної особистої історії, болючий відбиток Другої Світової війни в кожній родині, утвердження у свідомості дітей та учнівської молоді почуття поваги і вдячності до поколінь переможців; вшанування живих учасників тих подій. Завдання:
Актуальність: У травні 2015 році буде відзначення 70-річчя закінчення Великої Вітчизняної війни. Проект дасть можливість активізувати дослідницько- пошукову діяльність учнів, поповнити експозиції шкільних музеїв, а також сформувати почуття відповідальності за збереження пам’яті про героїчні сторінки історії рідного краю. Учасники проекту: учні 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, ветеранські організації Етапи реалізації проекту:
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||