Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Виховна роботаОрганізація виховної та
позакласної роботи в школі
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є: - реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі; - залучення молоді до національної та світової культури; - збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління; - виховання патріотизму, громадських якостей особистості; - забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності. Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, реалізація програми «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя тїнуа програма "Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів " Основні орієнтири виховання
учнів 1-11 класів
Змістові лінії
Цінісне ставлення до себе
Сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, як носія фізичних, духовних та соціальних сил.
Цінісне ставлення до сім'ї, родини, людей
Моральна вихованість особистості, яка проявляється
в єдності моральної свідомості та поведінки, єдності слова та діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції
Ціннісне ставлення до праці
Усвідомлення соціальної значущості праці, розвинена потреба в трудовій активності, ініціативність, готовність до творчої діяльності.
Ціннісне ставлення до природи
Усвідомлення почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Оволодіння системою елементарних мистецьких знань, адекватного сприймання художніх творів, здатність збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва
Ціннісне ставлення до суспільства та держави
Виявляється в патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин.
*************************************************************
З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей у школі організовано роботу гуртків за інтересами.
Основні принципи роботи гуртка
Завдання і обов’язки керівника гуртка:
Керівник гуртка має право:
Керівник гуртка несе відповідальність за:
Організація гуртків у 2011-2012 навчальному році
************************************************************ Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників. Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. Проблема, над якою працює колектив школи: «Створення комфортних умов для самореалізації та самовдосконалення особистості учня й забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу» Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників: «Формування свідомого громадянина, патріота рідної землі, носія народних традицій»
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників: підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки; забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів; озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи; вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників; координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів; сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників. 2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників: організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів; координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі; планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів; організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи; обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників; оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників. 3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
список членів методичного об'єднання; річний план роботи методичного об'єднання; протоколи засідань методичного об'єднання; аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів). Перспективний план роботи шкільних методичних об'єднань класних керівників І. Склад шкільних методичних об'єднань класних керівників: 1. Методичне об'єднання класних керівників 1-4 класів (керівник – Щегельська Алла Василівна) 2. Методичне об'єднання класних керівників 5-11 класів (керівник – Парова Ольга Миколаївна)
3. Методичне об'єднання керівників гуртків художньо-естетичного циклу (керівник – Жолобницька Олеся Михайлівна) ІІ. Тематика засідань шкільних методичних об'єднань класних керівників:
**********************************************************************
РОБОТА З БАТЬКАМИ
1.Участь у загально-шкільних батьківських зборах (протягом року) 2.Участь у батьківських лекторіях (протягом року). 3.Формування батьківських комітетів по класах. Делегатів до батьківської ради школи (протягом вересня ) 4.Постійний контроль сімей ризику (протягом року) 5.Батьківські збори по класах (протягом року). 6.Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року). 7.Здійснювати правову освіту батьків (протягом року) (протягом року) 8.Вивчення умов проживання й виховання учнів. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||