П`ятниця, 24.05.2019, 06:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Зарічанська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сай
Всього відповідей: 97
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

Організація виховної та
 позакласної роботи в школі

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є:
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
- залучення молоді до національної та світової культури;
- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, реалізація програми «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя тїнуа програма "Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів "
 
 Основні орієнтири виховання
учнів 1-11 класів
Змістові лінії
 
 
Цінісне ставлення до себе
Сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, як носія фізичних, духовних та соціальних сил.
 
 
Цінісне ставлення до сім'ї, родини, людей
Моральна вихованість особистості, яка проявляється
в єдності моральної свідомості та поведінки, єдності
слова та діла, наявність активної за формою та
моральної за змістом життєвої позиції

 

Ціннісне ставлення до праці
Усвідомлення соціальної значущості праці, розвинена потреба в трудовій активності, ініціативність, готовність до творчої діяльності.

Ціннісне ставлення до природи
Усвідомлення почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою
 
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Оволодіння системою елементарних мистецьких знань, адекватного сприймання художніх творів, здатність збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва
 
Ціннісне ставлення до суспільства та держави
Виявляється в патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин.
 
 
*************************************************************
 
З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей у школі організовано роботу гуртків за інтересами.

 
   Основні принципи роботи гуртка  
 
Завдання і обов’язки керівника гуртка:
  • здійснює організацію, підготовку та проведення науково-дослідної та виховної роботи з членами гуртка за певним профілем, дотримуючись відповідної програми і навчальних та виховних планів;
  • вивчає передовий досвід в педагогічній практиці та науці і запроваджує його в своїй діяльності;
  • аналізує та узагальнює власний досвід, здійснює його висвітлення на семінарах, конференціях, в пресі тощо;
  • бере участь в організації та проведенні масових заходів:
  • конкурсів, виставок, естафет, акцій;
  • домагається ефективності і результативності в своїй навчально-виховній діяльності;
  • аналізує, вивчає, узагальнює та поширює досвід керівників гуртків інших закладів;
  •  бере участь в розробці програм, методичних, аналітично-інформаційних, рекомендаційних матеріалів;
  •  дбає про престижзакладу, дотримання загальнолюдських моральних принципів;
  •  виконує вимоги охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії.
Керівник гуртка має право:
  • ознайомлюватись з плануванням роботи відділу, закладу, брати участь в розробці планів, положень та умов масових заходів;
  • вимагати від керівництва сприяння у створенні умов для належного проведення занять, практичних, дослідних робіт, масових заходів;
  • на безпечні умови праці;
  • на захист професійної честі та гідності;
  • на щорічну відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • на підвищення кваліфікації, вільний вибір змісту, програм, форм навчання та установ, які здійснюють підвищення кваліфікації;
  • на заохочення за високі результати праці відповідно до чинного законодавства.
Керівник гуртка несе відповідальність за:
  • неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені посадовою інструкцією в межах, визначених чинним законодавством України про працю;
  • правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним та цивільним законодавством України;
  • завдання матеріальної шкоди в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.

Організація гуртків у 2011-2012 навчальному році
 
Назва гуртка
День тижня
Час проведення
Клас
Керівник гуртка
 
1
Палітурна справа
Понеділок
14.15-15.00
6,7
Полюляк Л. М.
2
Літературна студія
Четвер
14.15-15.00
5,6
Полюляк Л. М.
3
Драматичний театр
Вівторок
14.15-15.00
8,9
Пагор Н. В.
4
Етика, ділове спілкування і діловий етикет
Понеділок
15.05-15.50
10,11
Ганасюк В.М.
5
Чарівний олівець
Четвер
14.15-15.00
5,6
Рудий В. А.
6
Вокальний спів
Вівторок
14.15-15.00
5,6,7
Рудий В. А.
7
Ерудит
Понеділок
13.25-14. 10
5
Адамчук Л.Г.
Основи самопізнання                                                       Середа                  14.15-15.00             5,6     Жолобницька О.М.
9  Історико-краєзнавчий П’ятниця 15.05-15.50 9,10,11 Петричко О.М.
10 Майстри-чарівники Вівторок
13,25-14,10
 14,15-15,00
5-11 Стахурська Т.В.
11 Волейбол (12 група дівчата)
Понеділок
Середа
П’ятниця
Субота
14.30, 16.00
14.30, 16.00
14.30, 16.00
 11.30, 13.00
9,10 Козак Ю.А.
12 Волейбол (13 група юнаки)
Понеділок
Середа
П’ятниця
14.30, 16.00
14.30, 16.00
17.30, 19.00
9,10  
Козак Ю.А.
           

************************************************************

Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.

Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

Проблема, над якою працює колектив школи:  «Створення комфортних умов для самореалізації та самовдосконалення особистості учня й забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу»
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:  «Формування свідомого громадянина, патріота рідної землі, носія народних традицій»


1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.

3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
список членів методичного об'єднання;
річний план роботи методичного об'єднання;
протоколи засідань методичного об'єднання;
аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).

                 Перспективний план роботи шкільних методичних об'єднань класних керівників

І. Склад шкільних методичних об'єднань класних керівників:

1. Методичне об'єднання класних керівників 1-4 класів (керівник – Щегельська Алла Василівна)
2. Методичне об'єднання класних керівників 5-11 класів (керівник – Парова Ольга Миколаївна)
3. Методичне об'єднання  керівників гуртків художньо-естетичного циклу (керівник – Жолобницька Олеся Михайлівна)

ІІ. Тематика засідань шкільних методичних об'єднань класних керівників:

 

 
 

 
**********************************************************************
РОБОТА З БАТЬКАМИ

1.Участь у загально-шкільних батьківських зборах (протягом року)
2.Участь у батьківських лекторіях (протягом року).
3.Формування батьківських комітетів по класах. Делегатів до батьківської ради школи (протягом вересня )
4.Постійний контроль сімей ризику (протягом року)
5.Батьківські збори по класах (протягом року).
6.Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року).
7.Здійснювати правову освіту батьків (протягом року) (протягом року)
8.Вивчення умов проживання й виховання учнів.
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту